Onder de slogan 'wij halen onze mosterd bij jullie' gaan onze kandidaten heel mei en juni de baan op om alle inwoners te bevragen over hun wensen en noden voor Geetbets, Grazen en Rummen. Eerder startten we ook een enquête. Met deze input gaan we aan de slag voor een verkiezingsprogramma met input en betrokkenheid van alle inwoners. Als dank voor de input schenken we elke inwoner die we bezoeken een mosterdpot en een interessant magazine.

Achter de schermen zijn we volop bezig met het opstellen van het verkiezingsprogramma. Maar we willen daarvoor onze mosterd bij de bevolking halen. Want als inwoner weet jij als de beste wat de noden en prioriteiten zijn. Eerder organiseerden we een enquête, maar nu gaan we effectief de baan op.

Huisbezoeken

In mei en juni gaan de kandidaten van CD&V Geetbets op huisbezoek bij alle inwoners van Geetbets. Deze huisbezoeken kaderen in de opmaak van het lokale verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober. De dialoog met de mensen moet dat werk extra stofferen. Als dank voor de input geven we alle inwoners ook een mosterdpot en een boeiend magazine.

Enquête

Eerder deden we ook al een enquête via de post en online. Je kan de enquête trouwens nog steeds online invullen: http://geetbets.cdenv.be/nieuws/nieuws/doe-mee-met-onze-enquete/